Wednesday, November 11, 2009





سرپل نینگ شاعرلری بیرله تانیشایلیق

دوکتور ع ، م ، تاشقین
ایکینچی بولیم
سید احمد حیدری
سید احمد "حیدری"، سید ابوالحسن اؤغلو، ۱۳۳۶نچی ییل سنبله آیینینگ ۳۱ نچیسینده سرپل کئنتینده بول آجونغا کؤز آچمیش. اؤ، ۱۳۵۷نچی ییلدا سرپل نینگ منهاج سراج لیسه سینی و ۱۳۶۰نچی ییلدا ایسه بلخ معلملر تربیه لئش یوکسئک موئسیسه سی ده کی دری ادبیاتی بؤلومونو بیتتیرگئن.
"حیدری"، ۳/۱/۱۳۶۴ ده ن باشلاب بو گونگه چه اؤگره تیم بیرله کولتوربؤلوملریده: اؤگره تیچی، مکتب یؤنئتمئنی (آمری)، تفتیش یؤنئتمئنی (آمرتفتیش)، رادیو یایین مدیری، اطلاعات وفرهنگ باشقانی، ملی آرشیف سؤروملوسو، ملی رادیو تیلویزون یؤنئتمئنی کیبی تورلوک قورلاربیرله آیریم بؤلوملرده ایشله میش، آنجاق ایمدی سرپل ده جریده سؤروملوسو دور.

Last Updated ( ساعت05:07 PM نوامبر 102009 )
بریتانیا استقلال افغانستان را به پاکستان باج می دهد ( Public ) Print E-mail
مقالات
ساعت01:19 PM نوامبر 102009

بریتانیا استقلال افغانستان را به پاکستان باج می دهد
سه شنبه, 19 عقرب 1388
هم طبیعی است و هم قابل قبول که نیروهای خارجی با محور قرار دادن مصالح و منافع خودشان، در مقابله با تهدیدی که از ناحیه ی تروریزم متوجه امنیت و صلح جهان شده است در افغانستان حضور بیابند. هرچند برخی از کشورها خود در ایجاد و پرورش پدیده ای به نام تروریزم دست داشته اند. در این میان و از بخت بد و برنامه های عاقبت نیاندیشانه ی کشورهایی که امروز هژمونی جنگ علیه تروریزم را برعهده گرفته اند، افغانستان به میدان محاربه ای بدل شد که جامعه ی جهانی و القاعده در دو سوی آن قرار دارند.

ابـراز نـظــر 0
Last Updated ( ساعت05:14 PM نوامبر 102009 )
افغان ستيزي در كشورهاي همسايه ( Public ) Print E-mail
حقوق بشر
ساعت01:02 PM نوامبر 102009

افغان ستيزي در كشورهاي همسايهfoto
سه شنبه, 19 عقرب 1388
در همين حال برخي از افغان هاي رد مرز شده از خاك ايران نيز از برخورد نامناسب پوليس ايران با افغان ها سخن گفته اند. محمد علي، يك تن از مهاجريني كه اخيرا رد مرز شده است، به خبرنگار پژواك گفته است كه پوليس ايران آنان را نيمه برهنه وادار به رقص نموده است.
جمهوري اسلامي ايران دو سال قبل در زمستان سرد هزاران افغان را از كارخانه ها بازداشت و اخراج نمود.

ابـراز نـظــر 1
Last Updated ( ساعت05:26 PM نوامبر 102009 )

اميدوار هستم كه استفاده از مواد منتشره با ذكر آدرس سايت همراه باشد . تشكر